۱۴ طرح و ایده دکور آرایشگاه زیبا| طراحی سالن شگفت انگیز و مدرن
نوشته شده توسط : شبنم قلی پور

۱۴ طرح و ایده دکور آرایشگاه زیبا

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هویار افتخار دارد با بیش از سال ها سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.

دکوراسیون هویار، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده: طراحی دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل، طراحی و اجرای روف گاردن، لنداسکیپ، آلاچیق و فضای سبز، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

شرکت دکوراسیون داخلی هویار

تلفن : 88193236

موبایل : 09123839367 – 09123996278

فکس : 88193236

آدرس سایت:https://hooyar-office.com

 

طرح و ایده دکور آرایشگاه زیبا و طراحی سالن شگفت انگیز و مدرن، از آنجایی که رژگونه، مرجانی و برهنه در هویت برند بسیاری از سالن‌ها معرفی شده‌اند، طبیعی است که تأثیر زیادی در نحوه ترکیب فضای داخلی سالن با رنگ زنانه بسیار دوست‌داشتنی داشته باشد. در سال 2021، سالن های بیشتری را خواهید دید که رنگ های برند خود را پذیرفته اند و از معرفی آن در رنگ آمیزی دیوار، وسایل، دکور و حتی مبلمان و تجهیزات نترسید. اگر به‌عنوان کسب‌وکار با شما مطابقت داشته باشد، هرگز قدیمی نخواهد شد و من هیجان‌زده‌ام که در سال 2021 شاهد تأثیرگذاری بیشتر این فضاهای سالن‌های بیشتر باشم.

برای طبیعت گرایان درونی، این یک سبک آرام است که لوکس خاکی است. با استفاده از بایرون بای، ظاهر طراحی شما بسیار ساده است و در عین حال بافت های طبیعی مانند چوب، عصا و چوب خیزران را با پالت رنگ خاکی اضافه می کند که حواس را شعله ور می کند و ذهن را متمرکز می کند.

 

نکته طراح: به‌جای پراکندگی گیاهان منفرد در همه جا، جدیدترین ایده این است که آنها را در یک منطقه از سالن متمرکز کنید، فکر کنید گلدان‌هایی با سنگ حکاکی شده یا حتی چیدمانی از گل‌های خشک شده مانند پامپا بکارید.

شما ساعت های بی شماری را صرف آموزش هنر آرایشگری کرده اید. اکنون وقت آن است که همان تلاش را در فضای سالن خود انجام دهید. شما به خوبی می دانید که صنعت مو و زیبایی تاکید زیادی بر ظاهر دارد، به این معنی که فضای سالن شما نیز بر اساس حال و هوای کلی و ظاهر آن مورد قضاوت قرار می گیرد. به علاوه، محبوبیت و نفوذ گسترده رسانه های اجتماعی دلیلی اضافی برای اطمینان از مدرن، روشن و آماده بودن فضای سالن شما است.

شرکت دکوراسیون داخلی و طراحی معماری هویار در زمینه بازسازی، بازسازی خانه های قدیمی، بازسازی و نوسازی ویلا، طراحی داخلی، طراحی ویلا، چیدمان منزل، طراحی و اجرای طرح و … می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: